Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kategorie produktów Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 38 z 50)

Kategorie produktów

  • Od święta i na co dzień

    Piątek, 11 września 2009

    Tempo wzrostu rynku słodyczy uległo w tym roku wyhamowaniu, ale nadal rok do roku rynek wykazuje wzrost. Nowości bez względu na koniunkturę zawsze będą czynnikiem pobudzającym popyt, dlatego również w najbliższym sezonie jesień/zima należy spodziewać się wielu propozycji nowych produktów lub wersji limitowanych. Czytaj więcej »

  • Herbata – zdrowie na półce

    Piątek, 11 września 2009

    Herbaty smakowe i funkcjonalne cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów. Przybywa amatorów, nie tylko ze względu na ich walory smakowe, ale również z powodu pozytywnego oddziaływania na organizm. Jednym słowem – na herbacie można teraz i w przyszłości zarobić. Czytaj więcej »

  • Lider wśród alkoholi

    Piątek, 11 września 2009

    Piwo jest zdecydowanym liderem wśród alkoholi w Polsce. W ciągu roku polski konsument spożywa ponad 95 litrów tego złocistego trunku, a pod względem udziałów w wielkości sprzedaży wszystkich alkoholi piwo jest od lat numerem 1. Nie może więc dziwić to, że na piwo wydajemy więcej niż na inne alkohole. Pomimo tego, że jest to trunek stosunkowo tani, ma ponad połowę udziałów... Czytaj więcej »

  • Kryzys kryzysem, ale jeść trzeba. Biorąc również pod uwagę tempo obecnego życia - zupełnie nie dziwi fakt, że przetwory mięsne i rybne cieszą się powodzeniem i zainteresowaniem. A to swoje odzwierciedlenie ma w cyfrach. Czytaj więcej »

  • Żywność funkcjonalna

    Piątek, 11 września 2009

    Zdrowy tryb życia, zdrowe żywienie – to tematy, które stają się co raz popularniejsze. Jak naprzeciw oczekiwaniom konsumentów związanymi ze zdrowym odżywianiem może wyjść właściciel sklepu? Oferując m.in. żywność funkcjonalną. Czytaj więcej »

  • Rynek środków do pielęgnacji obuwia w Polsce rośnie w ciągu kilku ostatnich lat. Jak pokazują obecne trendy, cała kategoria produktów do obuwia rozwija się w kierunku produktów nowoczesnych i łatwych w użyciu. Potwierdzeniem tego jest fakt, że w ramach klasycznych środków do czyszczenia największy wzrost sprzedaży notują gąbki nabłyszczające do obuwia. Nie znaczy to jednak,... Czytaj więcej »

  • Black Gold - czarny kawior z Rygi

    Piątek, 11 września 2009

    Miłośnicy czarnego kawioru pozyskiwanego z hodowli dzikiego jesiotra zawsze cierpieli wiedząc, że jest on uzyskiwany w sposób nie szanujący delikatności tych ryb. Teraz mogą spać spokojnie. Łotewski producent kawioru - firma Mottra, dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii oraz specjalnych technik hodowli jesiotra, może pochwalić się nie tylko doskonałą jakością... Czytaj więcej »

  • Mąka, cukier, sól... to produkty z tzw. koszyka dóbr podstawowych. Nie występuje więc obawa o znaczący spadek poziomu sprzedaży tych produktów, nawet w dobie globalnego kryzysu - zapewnia Anna Adaszewska z firmy Italmex. Należy jednak pamiętać, że nie jest to kategoria jednorodna. Z jednej strony mamy produkty standardowe (klasyczne) i te wchodzą w skład ww. koszyka, z drugiej... Czytaj więcej »

  • Powrót do szkoły

    Sobota, 01 sierpnia 2009

    Wakacje dobiegają końca, a tym samym dzieci czeka powrót do szkoły. Będzie to czas nie tylko spędzony z kolegami z klasy, ale również - czy wręcz przede wszystkim - wytężonej nauki. Dlatego rodzice szczególną uwagę przykładać będą do pełnowartościowego śniadania dla swoich pociech. Warto więc sprawdzić, czy aby wszystkie produkty, po które będą chcieli sięgnąć... Czytaj więcej »

  • Z entuzjazmem w przyszłość

    Piątek, 17 lipca 2009

    W pierwszą sobotę lipca franczyzowa sieć sklepów Milea powiększyła się o nową placówkę, która jest pierwszym sklepem sieci w okolicach Warszawy. Prowadzi ją Waldemar Pamuła wraz z żoną, który nie ma dużego doświadczenia w handlu, ale za to optymistycznie patrzy w przyszłość swojego nowego biznesu, jakim jest prowadzenie sklepu franczyzowego. Czytaj więcej »

  • W maju tego roku zakończono budowę najnowocześniejszego w tej części Europy Centrum Logistycznego M-Logistic w Tychach - bezobsługowego magazynu wysokiego składowania. Wartość inwestycji wyniosła ponad 130 mln zł. Budowa rozpoczęła się w kwietniu 2007 roku i zakończyła po 24 miesiącach. Centrum będzie obsługiwać rynek polski i zagraniczny. Czytaj więcej »

  • Zarobić na pleśni

    Piątek, 17 lipca 2009

    Sery pleśniowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów i dlatego wykorzystywane są do zup, sosów, różnego rodzaju farszów i innych potraw - warto je mieć w ofercie sklepu, i to nie tylko pojedyncze ich gatunki, ale w miarę możliwości jak najszerszy wachlarz tych serów. Czytaj więcej »

  • Włoska półka w polskim sklepie

    Piątek, 17 lipca 2009

    Polacy coraz częściej z wakacji przywożą oprócz opalenizny także nowe upodobania kulinarne. Z kuchni świata najbardziej przypadła rodakom do gustu kuchnia śródziemnomorska - lekka, smaczna, aromatyczna i zdrowa. Nic dziwnego, że sprzedaż produktów wykorzystywanych do potraw z rejonu basenu Morza Śródziemnego stale wzrasta, dlatego warto je posiadać w ofercie sklepu. Czytaj więcej »

  • Rodzice coraz chętniej kupują gotową żywność i przekąski dla dzieci, przy czym główną uwagę w wyborze produktów kładą nie na cenę a na jakość. Wzrost wartości rynku dotyczy nie tylko dań głównych, ale także przekąsek i napojów dla najmłodszych. Dlatego dla właściciela sklepu produkty te stanowią możliwość dobrego zarobku. Czytaj więcej »

  • Schłodzić i wyeksponować produkty

    Piątek, 17 lipca 2009

    Urządzenia chłodnicze w sklepie spełniają dwojaką rolę - służą do przechowywania towaru, jak również do jego eksponowania. Tym samym są wizytówką sklepu. Ich niewątpliwym minusem jest to, że poprzez zużycie prądu generują koszty, jak i zajmują cenne, zwłaszcza w tych mniejszych placówkach - miejsce. Czytaj więcej »

  • Polski rynek mleka - raport

    Piątek, 17 lipca 2009

    Mleko to niezbędny i najbardziej pełnowartościowy składnik codziennej diety człowieka i najlepsze źródło wapnia. Mleko i produkty mleczne w codziennej diecie każdego człowieka, niezależnie od wieku, są składnikiem wpływającym na poprawę zdrowia i zmniejszenie ryzyka chorób cywilizacyjnych. Czytaj więcej »

  • Rynek środków do prania

    Piątek, 17 lipca 2009

    Środki piorące stanowią jedną z największych kategorii na rynku chemii gospodarczej. Rynek ten charakteryzuje się wyjątkowo szerokim i różnorodnym asortymentem, wysoką konkurencyjnością, dużą ilością wprowadzanych nowości, czy też przeprowadzanych zmian w już istniejących produktach. Czytaj więcej »

  • Zarobić na psie i kocie

    Czwartek, 18 czerwca 2009

    Karma dla zwierząt jest kategorią dynamicznie rozwijającą się. Wzrasta świadomość klientów, którzy swoje zwierzęta coraz częściej karmią gotowymi produktami, aby zapewnić im zbilansowaną i najlepiej dobraną do potrzeb dietę. Warto więc pamiętać o tych produktach i posiadać je w ofercie, zwłaszcza w sklepach osiedlowych, w których klienci chętnie kupiliby coś nie tylko... Czytaj więcej »

  • Każdy lubi pochrupać

    Czwartek, 18 czerwca 2009

    Zamiłowanie Polaków do słonych przekąsek nieprzerwanie rośnie. Wiąże się to m. in. ze zmianą stylu życia, ale także rosnącą ofertą. A to ma bezpośrednie przełożenie na dynamikę tego rynku. Obecnie na sklepowych półkach każdy znajdzie coś dla siebie, zarówno pod względem smaku, rodzaju opakowania, czy gramatury produktu. Czytaj więcej »

  • Nadchodzi upalne lato, czyli czas, kiedy po kawę i herbatę konsumenci sięgają rzadziej. Wystarczy jednak zachęcić ich do picia mrożonej kawy i herbaty, a oba produkty przyniosą sklepowi zarobek. Dlaczego? Ponieważ zarówno herbata, jak i kawa mrożona są świetnym pomysłem na gorące dni. Czytaj więcej »

  • Piwo bez nuty goryczy

    Czwartek, 18 czerwca 2009

    Segment piw smakowych zaczął się rozwijać pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Do kategorii tej zaliczamy piwa owocowe, o posmaku innego alkoholu oraz piwa różniące się od tradycyjnych pilsów sposobem fermentacji, kolorem, zawartością ekstraktu i alkoholu. Jest to obecnie najlepiej rozwijający się segment piwnego rynku. Czytaj więcej »

  • Kosmetyki dla kobiet

    Czwartek, 18 czerwca 2009

    Rynek kosmetyków oraz środków pielęgnacyjnych dla kobiet stale rośnie. Już samo to, że w tym roku wartościowo wzrósł o 17 procent świadczy o tym, że na kosmetykach można nadal, pomimo międzynarodowego kryzysu, zarobić. Dlatego warto zadbać o ten asortyment na półce sklepowej, nie zapominając o ciągle pojawiających się nowościach, które klientki stale poszukują. Czytaj więcej »

  • POS - sposób na zwiększenie zysków

    Czwartek, 18 czerwca 2009

    Systemy POS (ang. point of sale) cieszą się coraz większą popularnością, zarówno u producentów, jak i u właścicieli sklepów. Jednym i drugim przynoszą wymierne korzyści finansowe. A przecież w każdym biznesie chodzi właśnie o pieniądze. Czytaj więcej »

  • Rynek kosmetyków dla dzieci

    Środa, 17 czerwca 2009

    Rynek produktów kosmetycznych dla dzieci można podzielić według dwóch kategorii. Pierwszą z nich jest kategoria produktów do mycia dziecka, drugą zaś produkty pielęgnacyjne używane już po kąpieli. Produkty do mycia dziecka dzielimy na: produkty do kąpieli, szampony oraz mydła. Natomiast druga z nich obejmuje: oliwki, balsamy, talki, kremy, nawilżone chusteczki oraz kosmetyki... Czytaj więcej »

  • Dania dla zabieganych

    Poniedziałek, 18 maja 2009

    Przyspieszenie tempa życia, mniej czasu na gotowanie sprawiło, że coraz częściej konsument sięga po dania łatwe w przygotowaniu, niewymagające specjalnych umiejętności kulinarnych. Nic dziwnego, że kategoria dań wygodnych przyciąga coraz więcej nowych graczy, a producenci prześcigają się w nowych pomysłach i nowych smakach. Dlatego rynek dań gotowych rozwija się w ostatnim... Czytaj więcej »

  • Strefa kasy

    Poniedziałek, 18 maja 2009

    Produkty impulsowe są ciekawą propozycją dla handlu. Pozwalają sklepom wygenerować dodatkowy obrót i marżę z tzw. „nieplanowanych zakupów". Produkty impulsowe rzadko pojawiają się na liście zakupów i aby znalazły się w koszyku muszą zostać spełnione pewne warunki. Czytaj więcej »

  • Płynny nabiał

    Poniedziałek, 18 maja 2009

    Jogurty, kefiry oraz maślanki to produkty bogate w cenne składniki pochodzące z mleka - mikro i makroelementy. Przede wszystkim jednak to źródło niezastąpionych bakterii, które tworzą naszą florę jelitową. Od kilku lat zauważalny jest rozwój segmentu napojów mlecznych. Obok tradycyjnych: kefirów i maślanek rozwijają się dynamicznie produkty na bazie jogurtu. Czytaj więcej »

  • Środki owadobójcze

    Poniedziałek, 18 maja 2009

    Rynek środków owadobójczych w Polsce jest stosunkowo niewielki, mocno uzależniony od pogody, co czyni go dosyć niestabilnym i nieprzewidywalnym. Największą jego częścią są preparaty na owady latające - ok. 3/4 wartości rynku w okresie marzec - październik. Czytaj więcej »

  • Żywność dla dzieci

    Poniedziałek, 18 maja 2009

    Rynek żywności dla dzieci i niemowląt wciąż rośnie. Rodzice bez obaw sięgają po te produkty. Producenci regularnie poszerzają gamę swoich produktów nowościami. Czytaj więcej »

  • Przemysł tytoniowy odgrywa bardzo istotną rolę w gospodarce każdego kraju. Akcyza, jaką obłożona jest sprzedaż papierosów to spore dochody w budżecie każdego z tych Państw. W Polsce stanowi ona ok. 10% dochodu ze wszystkim podatków akcyzowych. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51